Najpogostejša vprašanja

Tike omogoča vsem kupcem, da vrnejo artikel, kupljen v spletni trgovini tike.si ali v fizični trgovini Tike. Več podrobnosti lahko najdete [tukaj - https://www.tike.si/pravica-do-vracila].

Artikel, kupljen v spletni trgovini tike.si, lahko pošljete na naš naslov ali pa ga osebno odnesete v našo poslovalnico. Več podrobnosti lahko najdete [tukaj - https://www.tike.si/reklamacije ].

Računa na podjetje trenutno še ni možno izstaviti.

Trenutno dostava izven Slovenije ni mogoča. Ko bo ta možnost na voljo, vas bomo obvestili.

Svoje naročilo lahko plačate z uporabo plačilnih kartic Visa in Mastercard. Kartica mora biti odobrena s strani izdajateljske banke za spletno (internetno) plačevanje.

Pogoj je, da imate registriran uporabniški račun in da ste prijavljeni na našo spletno stran. Številka kartice Sport&Bonus bo izpolnjena v predvidenem polju na strani košarice ob naročanju.

Postopek naročanja je zelo preprost. Naročanje poteka na spletni strani v le nekaj korakih. Izberite želeni izdelek, kliknite na ustrezno velikost in ga dodajte v košarico. Nato kliknite na ikono košarice v zgornjem desnem kotu in sledite navodilom na strani. Izberite način dostave in plačila, izpolnite vsa zahtevana polja in na koncu kliknite gumb POTRDI.

Po uspešno oddanem naročilu boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med postopkom nakupa, prejeli potrditev naročila.

 Status naročila lahko spremljate na strani svojega profila, kjer morate vnesti številko naročila/pošiljke in e-poštni naslov, ki ste ga vnesli ob ustvarjanju naročila. Več [tukaj - https://www.tike.si/oglejte-si-stanje-narocila]

Za vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 828 0658 ali pa nam pišite na e-naslov online@tike.si

Za naročila nad 100 EUR je poštnina brezplačna, sicer pa veljajo stroški pošiljanja v višini 4,99 €.

 Naročilo lahko prekličete s telefonskim klicem na številko 018280658.